احلي نــــــــــــاس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلي نــــــــــــاس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» لاعب عربى يسجل فى شباك إسرائيل واَخر يسجل لهم
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 11:37 am من طرف HAMADA_TREKA

» فيضان الفشل يصدع السد العالى .. ويحول الأحلام إلى كوابيس
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 11:26 am من طرف HAMADA_TREKA

» قائد الأهلي السابق يفتح النار على الجميع:مؤامرة قذرة أبعدتني عن الفريق..وهذه هي حقيقة هؤلاء النجوم..!! وهم يردون
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 8:29 am من طرف HAMADA_TREKA

» 12 حدث فى الموسم الكروى الجديد
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 11:05 am من طرف HAMADA_TREKA

» 3/3 وببشق الأنفس
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 10:55 am من طرف HAMADA_TREKA

» µTorrent 1.8.3 Build 15520برنامج
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالإثنين أغسطس 10, 2009 10:23 pm من طرف maxtor abdo

» جديد برنامج Al-Wafi Translator v4.00 الوافي الذهبي الاصدار الاخير
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالإثنين أغسطس 10, 2009 6:36 am من طرف maxtor abdo

» الأهلى يفوز والسد العالى ينهار
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 11:02 am من طرف HAMADA_TREKA

» عبد الفضيل خارج قائمة الأهلي للمحلة .. وسعيود يحصد الاستدعاء الأول
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالخميس أغسطس 06, 2009 11:07 am من طرف HAMADA_TREKA

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
HAMADA_TREKA - 116
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_vote_rcapعايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_voting_barعايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_vote_lcap 
Super_Hitman - 72
عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_vote_rcapعايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_voting_barعايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ I_vote_lcap 
Admin - 56
tony - 50
alaa_nadal - 39
DeviL - 34
maxtor abdo - 2
AnTaKa - 1
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 15 بتاريخ الخميس يونيو 20, 2013 4:20 am

عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^

كاتب الموضوعرسالة
DeviL

عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Empty
مُساهمةموضوع: عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^   عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^ Emptyالخميس يونيو 04, 2009 5:24 pm

دوس علي C هيطلعلك عدد ال str وال int
اجمع لفل الشخصية علي 19 هايطلعلك عدد الحاجة اللي مزودش فيها
يعني لو نيوكر لفل 60 تجمع 60+19 يطلعلك 79 str
لو اكتر من كدة يبقي مهيبر
وماتنساش تقلعة اللبس علشان لو كان في حاجة عليها بلوهات str & int و الخطوه الأولي

هى أنك تبص علي اللفل بتاعك وتنقص واحد

يعني لو أنت لفل 60 يبقي تنقص واحد تبقي 59 وبعد كده تضيف 20

يعني لو أنت لفل 60 المفروض صحتك تكون 79

يعني لو مش مهيبر ولا نقطه لو ضغطت علي حرف c حتلاقي عدد نقاط ال HP 79 علي فرض أنك لفل 60

قبل ماتقوم بالعمليه دى أخلع كل لبسك حرصا من أن يكون علي اللبس نقاط STR

عايز اعرف الميل مهيبر هلث ولا لا لاالالالالالا ^^
صفحة 1 من اصل 1